Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем след смяна на ремъци

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем след смяна на ремъци

    Пичове здравейте първо , колата е 147 1.9 ЖТД 115к.с. Значи започвам от самото начало , бях говорил с един майстор да провери какво има за смяна защото нещо тропаше отпред от ляво. Провери я каза че е от шарнир и излезнаха още работи оставих му е обслужи е , ролки, ремъци ,филтри ,демпферна шайба ,спирачни мъркучи ,тампони на стаб щангата. Така ремъците аз му ги бях закарал чисто нови. Обади ми се след като е бях оставил и ми каза в ангренажния ремък имало разлика 3 зъба, броял ги единия бил с 187 другия 190 казах му че ще мина да го сменя и след 2 часа ми се обади и вика ремъка го напаснахме ... незнам как ... както и да е минах след 3 дни взех колата , оставих е пред нас и днес реших да е запаля запалих колата изписваше ми грешка на АБС и тракшъна , звъннах му каза да тръгна и да развия 20 км/ч и ще изчисти грешката направих го и найстина изчезнаха , и тръгнах да си е карам нормално колата НО няма мощността която имаше преди няма го тоя ряз няма нищо , имаше и клапа когато сменям скорости да свири дори и това не прави ... искам да чуя и вашите мнения

  • #2
    Сменяш майстора.
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

    Comment


    • #3
      Как се хвърлихте на майстора, като казваш че проблем се е появил след поне нощ престой след като си я взел, не казваш че още с излизането от сервиза няма мощност.
      Иначе щом не чуваш турбото, може да е гръмнал соленоида и спукан някой от вакумите между него и турбото.

      Comment


      • #4
        Това е ясно но ми е чудно какво е направил че да няма мощност ..

        Comment


        • #5
          Като за начало няма как да напасне 3 зъба от ремъка.
          Не съм сигурен за 2.4 кита дали има разликата в ремъка или само в ролката - та да има идват от там 3те зъба разлика, хич да не е стария ремък се е отпуснал малко с времето и като го наложите с новия ще има някаква минимална разлика.

          Comment


          • #6
            С други думи, сегашният майстор го "напасваш" с такъв, от Клубен сервиз.
            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

            Comment


            • #7
              И не разбрах каква е тая клапа дето свири на дизел?
              Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
              Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
              Peugeot 508 RXH 02.2013

              Comment


              • #8
                Когато сменяш скорости изпуска въздуха от турбината и когато го изпуска сфири . Сега разбра ли

                Comment


                • #9
                  Пичове вакуум мъркуча е бил излезнал вкарахме го и се оправи .. но пък сега не се чува това свирене от турбо клапана когато отпусна газта идеи от какво може да е

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Todo Покажи съобщение
                    Пичове вакуум мъркуча е бил излезнал вкарахме го и се оправи .. но пък сега не се чува това свирене от турбо клапана когато отпусна газта идеи от какво може да е
                    Това, за което говориш, е blow-off. И аз съм със същия мотор и не се чува тоя клапан. Това свирене, за което говориш, най-вероятно е било от маркуча. Следващия път като стане нещо такова, виж дали не пушиш много отзад, защото това се случва при спукан маркуч.
                    2005 156 1.9 JTD 115
                    2004 GT 2.0 JTS 165

                    Comment


                    • #11
                      Не го чуваш, защото няма такъв. Дизеловите двигатели разтоварват по друг начин.
                      Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                      Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                      Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Todo Покажи съобщение
                        Когато сменяш скорости изпуска въздуха от турбината и когато го изпуска сфири . Сега разбра ли
                        първо разбрах че се пише свири и второ разбрах че нямаш големи технически познания. Разтоварващ клапан има на бензиновите мотори а не на дизеловите, щото като разтовариш дизела после той се чуди какво да направи (освен да хвърля черният облак отзад). Вземи я закачи тази кола на една диагностика и виж какъв роман ще ти разкаже
                        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                        Peugeot 508 RXH 02.2013

                        Comment


                        • #13
                          Може да не ти е закачил клапана дето свири. Ако се върти от ремъка, може от там да е авантьосал три зъба и така да го е напаснал.

                          Comment


                          • #14
                            Пичове готов е проблема вакуумите са били хлабави , сменихме ги и всичко си е 6 дори мога да кажа че вървежа се промени

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                              първо разбрах че се пише свири и второ разбрах че нямаш големи технически познания. Разтоварващ клапан има на бензиновите мотори а не на дизеловите, щото като разтовариш дизела после той се чуди какво да направи (освен да хвърля черният облак отзад). Вземи я закачи тази кола на една диагностика и виж какъв роман ще ти разкаже
                              Всъщност имат. И то баш при същия мотор като неговия. Ама с малко по-друго оборудване. Викат му уестгейт. И е същия като при бензиновите. Единствената разлика е, че нямат нищо общо.
                              В общи линии най-важното по което се различават е, че блоу-офа вика ФИУу и може да свири, а уестгейта не. (Когато са перформанс, щото заводските свирят на въздушния филтър и за тва не стават. Все едно да отидеш на слънчака, ама с жена си)
                              Имат и разни други незначителни различия, от рода на - че блоу-оффа контролира налягането от студения охлюв/система, като изпуска излишното, а уестгейта, контролира налягането от топлия охлюв, като отваря байпас на перката и изхвърля излишъка газове. Ама в крайна сметка, за тях никой не го е*бе.

                              А причината да се ползват единия при дизели, другия при бензин, е точно щото като ги разтовариш и двата ще се чудят. Само дето единия ще хвърли черното кълбе. Дето хич не е само, а другия просто ще стои и ще се чуди, и така.

                              А твоята колега, няма нищо общо нито с едната, нито с другата. Щото дори няма клапан. Ама да кажем, че има нещо сходно като принцип на действие, като оня с топлия охлюв.

                              Ква изненада -вакууми. Аз си помислих, че майстора ти го е преправил на компресор. За да оползотвори трите излишни зъба на ремъка. В крайна сметка нищо в природата не се губи.

                              Съветвам те да си смениш майстора, дето е имал достатъчно свободно време да брои до 537, но не достатъчно за да те изчака да му дадеш нов ремък.
                              Съветвам те да отидеш да ти го сменят, щото вероятно караш със стария.
                              Другия вариант е майстора ти да не може да брои, въпреки усилените си стремежи да се научи. Но мен би ме притеснило, че не ми е вдигнал с "обърках се, същия е", а с "няма споко, аз го напаснах"
                              Last edited by 52outs; d.m.y г., 01:49.

                              Comment

                              Working...
                              X